första dagen på sommarlovet!

gammal bild
hejsan alla sötisar! jag glömde blogga igår för jag var så sjukt trött! gick ju upp as tidigt, hade avslutning och när jag kom hem var jag helt slut, vi fikade osv sen somnade jag i soffan och hann helt enkelt inte blogga! men i alla fall nu har jag sommarlov! så sjukt skönt! nu är det sommar på riktigt! idag vakna jag 12 typ, men låg kvar i sängen till klockan 1. än så länge har jag inte gjort så mycket, har fixat lite i mitt rum och ska snart skriva ut lite bilder som jag ska ha i mitt rum, sen sätta mig och redigera en video! men jag tror inte jag ska göra nått speciellt idag, tycker det är skönast att vara hemma och inte göra något alls typ, men jag har sån lust att laga mat så jag kanska gör det ikväll! haha men ha en trevlig fredag allihopa! nu är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0