Förlåt!

Hej alla! Asså verkligen förlåt för jag inte har bloggat på as länge! Tror att jag blogga sista gången i onsdags! Vilket är väldigt dåligt av mig! Förlåt,förlåt,förlåt! Men idag har jag varit hos min moster, eftersom hon och mamma fyllde igår! Men vi var där iallafall och det var kul, hälsade på lilla valpen och så. Men var inte där så länge, jag och Patricia gick hem ganska tidigt, vi spelade Sims oså, sedan spelade jag in en video, som jag tror kom upp här på bloggen, kom på det nu när jag tänkte på det. Men i alla fall. Imorgon har jag inget planerat,eller jag kanske ska va med kompisar, men jag berättar mer om det när jag vet säkert, ska försöka att komma ihåg o blogga imorgon, har lite svårt och komma ihåg det. Och en sak till, jag längtar så jävla mycket till sommaren! Är det bara jag eller? Kommer bli så himla skönt att kunna gå i shorts! Oh My god vad jag längtar! Men hoppas ni får en grym helg! Kramisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0