Fredag

Hej allihopa, det är fredag idag!visste ni det? Haha, eller egentligen är det lördag eftersom jag skriver detta när klockan är över 12. Men skolan idag har varit sådär, Saeideh var sjuk och Lisa är ledig så jag tvinga Sofia att gå till skolan,jätte snällt att hon ställde upp på det även fast hon hade ont i nacken, älskar dig Sofia! Vi hade ju ett prov idag som gick ganska bra, har typ sträckt nått i armen för jag skrev så mycket! Haha! Men jag får hoppas att det fick bra! Hade även glosor som gick ganska bra också! Fick 16/20 på engelskan och 10/13 på spanskan! Rätt bra för att typ kollat igenom dom en gång! Saknar min Lisa så sjukt mycket! Hon är ju somsagt ledig och det är helt sjukt hur mycket jag saknar henne! Men hon kommer hem imorgon och jag hoppas att jag kan träffa henne i helgen för det har varit så tomt utan henne! Älskade vännen! Men var även hundvakt förut åt mosters lilla gulleplutt, roffe! Men godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0