hej sötisar!

idag har jag bara pluggat! slutade 1 vilket var hur skönt som helst! Ääälskar det nya schemat!
men imorgon är det en väääldigt jobbig dag, 6 lektioner och typ bara 30min rast på hela dagen!
men slutar 10 i 3 så det är ju inte så jättesent ändå!
men som sagt, idag har jag bara pluggat! så sjukt jobbigt! har prov på fredag och idag var första gången jag plugga! så var tvungen att tacka nej till kompisar för jag skulle ligga lite med! så jag har skrivit ner lite saker, och ska plugga hela dan imorgon också!(efter skolan då) får se om jag orkar!haha
har även engelska och spanska glosor på fredag som jag inte har kollat på ens!känner att jag ligger med här!
men jag ville bara skriva det här inlägget, sen ska jag sätta mig och plugga igen, åhhh.
men skolan går ju alltid först! aja, vi hörs väll imorgon! kraaam!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0