Måndag

Halloj! Bloggar med mobilen nu för jag glömde bort att jag inte hade bloggat! Jag vet att det är ganska sent nu, så jag tror att dom flesta kommer se detta på tisdagen, men i alla fall. Bättre sent än aldrig,eller hur? Haha. Michelle hämtade mig och Patricia efter skolan och vi åkte direkt in till mirum galleria. Det var väldigt längesen jag var där så det var faktiskt väldigt kul och åka dit igen. Jag köpte dock väldigt lite. Haha är faktiskt förvånad. Men jag köpte två "tråkiga" saker. Sånna saker som kanske inte är så roligt för er att kolla på. Men det kommer bilder imorgon det lovar jag! Men sen åt vi på donken och det var super gott! Sen när vi kom hem tränade jag lite gymnastik, har gjort det typ två gånger nu och jag ska fortsätta med det för jag tycker det är så sjukt kul! Allts jag tränar hemma. Jag tränar typ på att gå ner i brygga osv.vilket jag redan kan nu, är super glad och jag ska sätta upp nya mål! Jaja det hä var bara en liten uppdatering , ha de bra! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0