Random

Hej folket! Kommer inte kunna göra ett långt inlägg idag för jag har så j•vla mycket plugg! Imorgon har jag ett so prov, engelska glosor, spanska glosor, svenska läxa och inlämningsuppgift i so. Så det är väääldigt mycket, jag har typ suttit och pluggat hela dagen idag , eller jag ska inte ljuga, har faktist lackat ur och blivit piss arg för jag inte kan. Jag är sån, om jag inte kan något blir jag riktgt arg.och det är inget bra. Men ska försöka plugga sen efter jag har tagit ansiktsmask och duschat! Kommer nog bli ganska sent idag för klockan är redan 10 över 9, men kusinerna var här förut för att fira pappa(det var läängesen han fyllde men dom var inte hemma då) så vi åt lite och det var kul! Men nu måste jag ta ansiktsmask sedan duscha o plugga! Och imrogon är det fredag också! Jäääätte skönt! Men ha det bra sålänge! Kraaaam!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0