mamsis dag! ♥

 
heejsan! igår var jag i Linköping hela dagen, först kollade vi på hund,sen köpte pappa nått till bilen, sen var vi på Cloetta, sen ikanohuset, och slutligen ikea. det var jättekul men dagen gick så himla fort! jag köpte ett sminkbord på ikea som jag velat haft super länge, sen köpte jag avslutningskläder i ikanohuset. så det var en lyckad resa! idag var vi och åt hos mormor och morfar, för det är ju morsdag. jag vill bara säga grattis på morsdag till min älskade mamma, hon är världens bästaa men vi åt där iaf och det var jättegott! sen så har jag varit hemma hela kvällen, har tränat lite på spanska provet som är imorgon, har även 2 engelskaprov imorgon. så 3 prov på en dag, kuuul, eller inte..men det är bara att bita ihop dom sista dagarna för det är ju snart sommarlov! så himla skööönt! nu ska jag fixa kläder till imorn osv. ha det braa! kramis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0