måndag igen..

som rubriken lyder så är det måndag igen,aa ni kanske redan visste det men aaa. fick börja åtta fast jag egentligen skulle ha börjat 9 för jag var tvungen att göra ett prov, men det gick ju bra ändå. känns så skönt att vi inte har några mer prov innan sommarlovet, eller vi kanske har det, vet ju inte om någon lärare kommer typ dagen innan och säger att vi ska ha prov dagen efter, haha! men vid lunchen skulle vid till bibloteket så vi struntade i och äta i skolan och åt istället på grillen, vi åt hamburgare och det var suuuper gott! sen efter skolan var jag med lisa och vi fotade lite, det kommer bilder längre ner i det här inlägget! sen så följde vi med och handlade och så! men snart ska jag ta fram kläder till imorgon och sen duscha! kramisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0