onsdag!

tja tja! idag har jag varit med lisa, vi hade en annorlunda dag idag, inga vanliga lektioner, först på morgonen kollade vi på film, det var om Finspång och vi kollade i typ 2 timmar, och filmerna var sjuuukt dåliga! det var jätte tråkigt.sen hade vi ett litet matte test och det gjorde vi bara i 5 minuter så man vart jätte stressad!men sen drog alla 7or till slottet och vi gick runt där lite och kollade på lite olika saker, det var också tråkigt men det var iaf bättre än vanliga lektioner, jaja innan vi började så åt vi på grillen och det var suuuper gott. bloggar på datorn så kan inte lägga ut bilder. men sen slutade vi i centrum så vi gick runt lite och kollade i olika affärer osv och sen köpte vi aloevera drycken med smak av mango, den är såååååå himla god! men sen var jag med lisa hela kvällen, sen skulle jag hem och kissa och när jag kom in sa mamma att jag hade fått post! och vet ni? då hade jag fått mitt sponsrade paket som är ifrån puss.se . jag var så sjukt himla glad.haha alltså fråga lisa, jag typ dog. men jg öppnade det inte då för jag ville göra en video när jag öppnade det! så jag drog hem till michelle och filmade in en video med hennes ipad, sen åt jag hos henne, det var jätte kul att prata med henne för vi gör inte det så ofta. sen kom jag hem och nu måste jag duscha, fixa kläder till imorn osv. så jag måste  dra nu! ska fota sakerna jag fick imorgon eller nått för michelle lånade en sak utav det jag fick så jag kunde inte fota det liksom, haha men ha det så bra! hejdå! förresten förlåt om jag skriver lite konstigt men jag har så himla bråttom!kram!
fin bild på mig o lisis <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0