Sorry

Hejsan! Det var längesen jag bloggade och det ber jag om ursäkt för! Har inte haft tid! Jaja! "Överraskningen" var att vi va i Ullared, och där var jag i onsdags och det var superkul! Älskar och shoppa! Vet inte om det kommer upp bilder på sakerna här, vill ni det? Det kommer iaf komma upp en video som jag gjorde påvägen dit osv. Igår kom bästa Tilda och Linnea till våran skola och vi gjorde inte så mycket men sen vid typ 4 åkte jag hem och fixade en sak. Men idag är det ju fredag och då kom Tilda och Linnea till skolan igen och vi skulle egentligen ha varit med en person men vi va aldrig med hen,haha. Sen stack vi till centrum och hängde där till typ klockan 6-7 kanske? Vet faktiskt inte min mobil dog. Men jag har iaf haft jättekul idag. Imorgon ska jag va med Tilda sen kanske vi är med några andra också! Men det ska nog bli superkul! Fick även en sjukt bra nyhet idag, är så obeskrivligt glad, kan inte säga vad det är men det kommer jag säga framöver när man ver hur det blir och så! Ha det så bra så hoppas jag att vi hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0