Hemma

Bild från stället vi va på, inte jag som tagit den!

Hejsan! Var ett tag sen jag skrev men i detta inlägg tänkte jag skriva lite hur jag hade det i Spanien, kom hem till huset klockan 7 igår, alltså på morgonen. Så jag var ganska trött på kvällen för jag gick ju i skolan igår och va även med Lisa efter. Ja men jag hade iaf superkul i Spanien. Hade dock otur med vädret på måndagen och tisdagen, det regnade och blåste men det var ändå en sjukt bra resa! Hotellet var sjukt bra och maten med! Allt var perfekt förutom vädret då, men jag fick lite färg iaf hehe tur det! Ska försöka ladda in lite bilder från min kamera nu så det kommer nog upp senare! Jag tycker inte det är så kul och skriva haha men det kommer bilder osv, ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0