Förlåt!

ber verkligen om ursäkt för jag inte har bloggat på hela helgen men har verkligen inte haft tid!
skriver allt jag gjorde alla dagar!
 
FREDAG : jag kom hem ifrån varberg efter några timmars bilåkande! men efter det var jag med emelie hampus och albin och det var kul sedan kom jag hem ifrån dom typ halv 9, 9 .
 
LÖRDAG : träffade jag sofia och emelie en liten stund sen var jag hos mormor och morfar och åt jätte god lövbiff och pommes! jättegott!
 
SÖNDAG: var jag med sofia och emelie sen skyndade jag mig hem och åkte vidare till min kusin för att fira honom!
 
IDAG (MÅNDAG) : var jag med tilde och emelie direkt efter skolan (slutade klockan 1) sedan cyklade vi till lotorp för vi skulle träffa några där sen cyklade vi tillbaka till emelie och träffade hampus och Melvin :)
 
det var min helg och idag lite kortfattat, lovar att försöka blogga mer! kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0