Hejhej

Jag gjorde ett inlägg förut när jag var hon mormor och morfar men det ville tydligen inte laddas upp! Tänkte skriva lite om min dag. På morgonen fixade jag mig, duschade och sminkade mig . Sedan drog jag till mormor och morfar och åt påskmat! Supergott! Sen kom jag hem och då gick jag till parken och tog kort med Michelle( min syster) och bilderna kommer upp nån dag! Sedan hann jag göra lite videos osv! Följ mig på videofyme om ni inte redan gör det! Nathaliehaag ! Och nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet! Imorgon ska jag troligtvis till stan! Ska bli superkul för det var ganska längesen, eller Nae .. Jag vill till city och till dollarstore! kramisar! (Lägger upp en gammal bild! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0