Trött

Hejsan allihopa! Just nu ligger jag i min säng och är sjukt trött!idag har jag hunnit göra en massa skoj! Direkt efter skolan åkte jag till Lidl med Lisa,Lovisa och Sofia, dom allra bästa! Och om ni läser detta just nu, vill jag bara säga att jag älskar er otroligt mycket! Men efter vi hade varit på Lidl åkte vi till lekparken och lekte lite,haha. Sen åkte vi hem och då fick jag en ide att jag ville göra en klädhängare, haha jag vet att jag är konstig . Men jag kände att jag ville testa och göra en och då var pappa snäll och hjälpte mig! Så när vi hade gjort den fick jag lust att möblera om oså i mitt rum. Och då gjorde jag ju de. Så nu ser mitt rum helt annorlunda ut! Men jag är så grymt nöjd! Ska försöka att ta lite kort imorgon! Får se om jag hinner! Men jag flyttade över alla kläder som var i min byrå,till min garderob så nu är garderoben helt smockfull,haha! Men nu måste jah faktiskt sova för jag är så himla trött! Kram & godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0