vilodag för ansiktet

idag har jag haft en vilodag för mitt ansikte, vilket betyder att jag är helt utan smink. det finns säkert många som inte har smink alls och det är ju jättebra för huden. sen finns det folk som har mycket smink varje dag. vilket huden inte alls mår bra av, så därför tipsar jag er om att bestämma en eller flera dagar, jag brukar ta i helgen för jag trivs inte utan smink, tycker jag är sjukt ful så därför har jag alltid smink i skolan. men i alla fall, bestäm en eller flera dagar som du skippar sminket, alltså verkligen inget smink, inte ens puder,ögonbrynspenna eller något. och sen kan man även skippa dagkräm osv. man kan ju skölja ansiktet med vatten men sen kan du försöka skippa allt annat. huden mår inte bra av att ha smink för ofta så det är bra att skippa sminket.
bjuder på bilderna nu för jag är dö ful när jag är osminkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0