Gips och nya skor

Hejsan! Igår hände nått väldigt tråkigt, nämligen att jag ramlade av studsmattan och landade på armen. Hade jätteont igår men vi bestämde oss för att inte åka in till akuten för då skulle vi fått sitta där hela natten typ. Men jag sov med det och det gick ganska bra, jag somna direkt men vakna klockan 6 :( men sen ringde mamma sjukhuset i Finspång, jag duschade, åkte dit och vart hänvisad till röntgen i Norrköping, då tog vi bilder oså och sen sa dom att dom inte såg nått men dom tyckte det var konstigt att det gjorde så ont. Så dom tog in massa läkare osv och då sa dom att bi skulle gipsa. Så nu har jag gips och ska ha det i en vecka! Jag valde i lila , det är supersnyggt! Om det inte Är bra igen om en vecka, så ska vi tillbaka dit. Men sen var jag hemma en stund och sen kom Dennis och lämnade våra skor! Skorna har funnits på posten länge nu men Dennis var tvungen att hämta ut dom för han typ beställde från honom, ganska komplicerat men aa, och han har varit bortrest så han kom hem igår och kunde hämta dom idag. Så det var jättekul och jag kunde ha dom och är enormt nöjd. Dom är sjukt snygga! Aja nu är det sent och vill sova lite efter en jobbig dag, haha hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0