sorry

hejsan! ska ännu en gång börja detta inlägg med att be om ursäkt för jag inte har bloggat på superlänge! tycker inte att det är så kul längre så jag funderar faktiskt på att lägg ner bloggen.. men bara för att ni ska veta vad jag har gjort dom här senaste dagarna, så tänkte jag skriva det nu!
torsdag: drog in till stan med mamma,pappa,patricia och Camilla. köpte faktiskt lite saker, kan lägga in bilder på det senare!
 
fredag: åkte in till ingelsta sen åkte vi vidare till Nyköping, shoppade på dollarstore och sedan picknik vid kanalen. fick med mig mycket saker hem den dagen!
 
lördag: åkte buss in till stan med tilda! det var det roligaste jag gjort på länge! händer massa roliga saker men tyvärr hittade jag inte kläder,smink eller nått. utan bara ätbara saker,haha!
 
söndag: var med tilda, åkte ut till udden,bönern,Babylon och åh vad vi cyklade den dan! haha,träningsvärk!
 
måndag: igår sov våran spanskaklass över i skolan! jättekul och jag känner mig faktiskt ganska stolt för det var vi som fixade allt typ :)förresten ett stort tack till min älskade pappa och lisas pappa för att dom var med och hjälpte oss! tack. men jag och lisa åt även på olearys på kvällen. gick och la oss ganska sent, det var läskigt och varmt så jaa, sov inte så värst bra,haha!
 
tisdag: blev väckt av lollo och lisa i skolan, bara att gå upp, ta på sig kläder och sminka sig, sen gå upp till skolan och börja lektionen, fy vad det var jobbigt! kändes som jag skulle somna på lektionen, var så himla trött! men jag klarade mig, på profilen blev vi bjudna på kebab, sedan kollade vi på film och åt godis! ändå rätt grym dag!
 
så det var nog allt ni hade missat, får se om jag orkar blogga imorgon.men som ni kanske förstod så skrev jag inte allt som har hänt för det orkar jag inte men det var det viktigaste! nu ska jag nog redigera en video, men vi hörs! kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0