Tisdag


Hejsan idag är det tisdag och det har varit en helt okej dag faktiskt. En vanlig skoldag liksom,haha. Efter skolan träffade jag Tilda och Linn lite, dom kom till våran skola ju, eftersom det är tisdag. Men då pratade jag med dom oså. Sen skjutsade Tilda mig en bit tills dom skulle åka, då följde jag med Sofia och minna. Och vi var lite ute och satt och lekte i lekparken,haha! Nejmen jag frös så sjukt mycket förut, det var så himla kallt! Det blåste as mycket fast det var ganska soligt, kanske har jag blivit van med värmen så jag tycker det är kallt när det blåser lite? Det är marknad på fredag! Det tråkiga är att det kommer regna då.. Men vi hörs imorgon nu ska jag krypa ner i sängen för jag har precis duschat, kramis! Tror att det kommer 5 sanningar om mig ikväll eller imorgon! Puss 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0